Vi har gennemført en større it-opdatering, som har medført, at det i en periode ikke har været muligt for os at sende rykkere på betaling af forsikringer eller selvrisici. Vi har tidligere sendt opkrævningen til tiden og sendt en eller flere mails om manglende betaling.
Vi har nu genoptaget vores rykkerproces, og da vi fortsat mangler en indbetaling fra dig, har du nu modtaget en ny rykker.
Vi har gennemført en større it-opdatering, som har medført, at det i en periode ikke har været muligt for os at sende rykkere på betaling af forsikringer eller selvrisici.
Det er derfor muligt, at den rykker, du har modtaget, vedrører en tidligere betaling. Det kan særligt være tilfældet, hvis du har ratebetaling.
Da der har været lukket ned for vores rykkerproces i en periode, kan den tilsendte rykker være for manglende betaling for en periode, der ligger et godt stykke tid tilbage. På Min Side kan du finde alle de opkrævninger, vi har sendt til dig, og dér kan du finde frem til, hvilken manglende opkrævning, vi har sendt en rykker for.
Hvis du modtager post fra os i E-Boks, kan du også finde opkrævningen dér.
Da der har været lukket ned for vores rykkerproces i en periode, kan den tilsendte rykker vedrøre manglende betaling for en periode, der ligger et godt stykke tid tilbage. På Min Side kan du finde alle de opkrævninger, vi har sendt til dig, og dér kan du finde frem til, hvilken manglende betaling, vi har sendt en rykker for.
Hvis du modtager post fra os i E-Boks, kan du også finde opkrævningen dér.