Dit forsikringsoverblik

Du har i løbet af 2019 modtaget et brev med en oversigt over dine forsikringer i forbindelse med, at vi skiftede vores forsikringssystem.

Vil du se et aktuelt overblik over dine forsikringer, anbefaler vi, at du bruger Min Side.

På Min Side finder du et samlet overblik over dine private forsikringer, deres aktuelle priser og betalingsoplysninger.

Du kan også se, hvad dine forsikringer dækker, hvilke forsikringssummer du har osv.

Kan du ikke se hele husstandens forsikringer, kan de være registreret i din samlevers/ægtefælles navn. Du skal have en fuldmagt for at få adgang til din samlevers/ægtefælles forsikringer. Du kan oprette og læse mere om fuldmagt, når du logger på Min Side.

Er der sket ændringer i dit liv?

I takt med at dit liv ændrer sig, ændrer dit behov for forsikringer sig også. Har du arvet eller købt dyre ting til hjemmet? Skal du fx flytte? Har du skiftet job? Har du fået børn? Er du blevet gift? Er du blevet skilt? Har du mistet din samlever? Så hjælper vi dig med den helt rigtige løsning til netop dig og din livssituation. Vi er klar til at hjælpe dig på 33 48 59 00.

Har du spørgsmål til dine forsikringer, priser for 2020 eller andet, kan du måske finde svar på dem nedenfor.

Ofte stillede spørgsmål

Hvorfor mangler der forsikringer på Min Side?

Der kan være flere årsager til, at der er forsikringer, som du ikke kan se:

  • Hvis der er købt private forsikringer i din ægtefælles/samlevers navn, skal I begge logge på
  • Hvis du har ændret en forsikring, men ændringen ikke er startet endnu
  • Hvis du har købt erhvervsforsikringer, kan du ikke se dem på Min Side. Du kan kun se dine private forsikringer på Min Side.

Er prisen på mine forsikringer for 2020 steget og hvor meget?

Prisen på din forsikring følger den generelle prisudvikling. Derfor regulerer vi hvert år din pris efter et indeks fastsat af Danmarks Statistik. I år er stigningen på 2,01 %.

Kan jeg selv ændre mine forsikringer?

På Min Side kan du ændre din e-mailadresse og dit telefonnummer. Ønsker du at ændre andet, skal du ringe til os.

Ønsker du at ændre dækninger eller summer, eller har du brug for helt nye forsikringer, skal du ringe til os - se telefonnummeret ovenfor - så hjælper vi dig.



Kan jeg skifte betalingstermin?

Vil du skifte betalingstermin, skal du ringe til os.

Du kan betale din forsikring månedligt, kvartårligt, halvårligt eller helårligt.

Det er billigst at betale helårligt. Du sparer henholdsvis 4%, 3% og 2%.

Har du allerede modtaget en opkrævning fra os, kan vi ikke ændre betalingsterminen på netop den opkrævning. Vi kan ændre betalingsterminen fra næste gang, du skal betale for forsikringen.

Entrepriseforsikringen og Forlænget rejseforsikring kan kun betales som engangsbetaling.


Hvorfor kan jeg ikke se mine forsikringer i appen?

Vores app indeholdt tidligere Min Side, hvor du kunne se dine forsikringer, ændre dækninger mv. Det gør den ikke længere, efter vi har fået ny hjemmeside.

I vores aktuelle app, kan du få information, som er relevant, når du skal eller er på rejse.