Når du vil logge på Min Side som medlem med erhvervsforsikring, skal du bruge en NemID medarbejdersignatur. Signaturtypen skal være nøglefil. Vi understøtter ikke medarbejdercertifikat med nøglekort.
Medarbejdersignaturen skal være tildelt rettigheder til LB Forsikring via medarbejderadministration på NemID Selvbetjening. Det gælder også, hvis du er NemID-administrator.
Du kan få hjælp til bestilling og installation på Nets' hjemmeside
Du kan i øjeblikket opleve problemer med fuldmagt. Selv om du har tildelt fuldmagt, kan det forekomme at fuldmagthaver alligevel ikke har adgang til dine policer.
Vi arbejder på at løse problemet.
Medlemmer og personer med en fuldmagt kan logge ind.
Hvis vi ikke har dit cpr-nummer eller du er medforsikret via din ægtefælle eller samlevers forsikringer, kan du ikke logge ind.
Din ægtefælle/samlever kan give dig en fuldmagt, så du får adgang.
Hvis fuldmagten er oprettet og bekræftet korrekt, og du selv er medlem hos os, skal du trykke på knappen med navnet på den person, der har givet dig en fuldmagt (fuldmagtsgiver) for at få adgang til personens forsikringer.
Hvis du ikke ser navnet på den person, der har givet dig en fuldmagt, har fuldmagtsgiver sandsynligvis ikke bekræftet fuldmagten.
Det kan fuldmagtsgiver se under ”Fuldmagt”, ”Vis fuldmagt”, "Fuldmagt status", efter log in med sit NemID.
Se ”Hvordan opretter jeg en fuldmagt?” ovenover under punktet ”Bekræft”.
Hvis fuldmagten skal ændres bortset fra rettighederne, må fuldmagtsgiver slette fuldmagten og oprette en ny. Vi må ikke oprette eller ændre en fuldmagt på vegne af vores medlemmer.
Ja, men det forudsætter, at I giver en fuldmagt til hinanden efter login.
Det er oftest kun et problem på Mac/Macintosh maskiner og skyldes, at Apple har valgt en lidt mere streng indgangsvinkel til cookies, som desværre rammer os. Sådan løser du problemet:
Vi anbefaler, at du kører med den indfødte browser til din PC/Mac. Derfor anbefaler vi, at du kører Internet Explorer eller Firefox på en PC og Safari på en Macintosh.
Selvom andre browsere vil kunne virke, kan vi ikke garantere det.
Kan du ikke logge på fra en Macintosh, kan du bruge Firefox eller Google Chrome.
På en Macintosh skal du være opmærksom på indstillingerne til cookies. Se mere under spørgsmålet om cookies. Er du i tvivl om, hvilken browser du har, kan du gå ind på dette site.
NB: Internet Explorer 8 (IE8) understøtter ikke længere NemID (JavaScript). Vi anbefaler derfor, at du opdaterer til en senere version eller skifter til en anden browser, fx Firefox eller Google Chrome.
Klik her for at opdatere Internet Explorer
Klik her for at installere/opdatere Firefox
Klik her for at installere/opdatere Google Chrome
Når du er logget ind på Min Side skal du vælge menupunktet Mine Dokumenter / Medlemsarkiv.
Hvis du har købt en ny forsikring, ændret din eksisterende forsikring eller bestilt en kopipolice, vil du den følgende hverdag om eftermiddagen kunne finde policen i dit medlemsarkiv under den forsikring den vedrører.
Har både du og din ægtefælle forsikringer, og har I givet fuldmagt til hinanden, så bliver policen lagt i medlemsarkivet hos den af jer, der ’ejer’ policen, altså fuldmagtgiver. Hvis du skifter frem og tilbage mellem dine egne og fuldmagtgivers forsikringer, kan du opleve at medlemsarkivet ikke opdaterer og du derfor kun kan se enten dine egne eller fuldmagtgivers dokumenter. Prøv at logge helt ud fra Min Side og logge ind igen.