Dit forsikringsoverblik

I år ser du dit forsikringsoverblik ved at logge på Min Side med NemID.

Du får forsikringsoverblikket på Min Side, fordi vi er tæt på at tage et nyt forsikringssystem i brug. Det hører du mere om inden for det næste halve år.

På Min Side ser du, hvilke private forsikringer du har, deres aktuelle priser og betalingsoplysninger.

Du kan også se, hvad dine forsikringer dækker, hvilke forsikringssummer du har osv.

Er der sket ændringer i dit liv, er det en god ide at få tjekket dine forsikringer. Vi er klar til at hjælpe dig på 33 48 59 00.

Har du spørgsmål til dit forsikringsoverblik, kan du måske finde svar på dem nedenfor.

Ofte stillede spørgsmål til forsikringsoverblikket

Hvorfor mangler der forsikringer på Min Side

Der kan være flere årsager til, at der er forsikringer, som du ikke kan se:

  • Hvis der er købt private forsikringer i din ægtefælles/samlevers navn, skal I begge logge på
  • Hvis du har ændret en forsikring, men ændringen ikke er startet endnu
  • Hvis du har købt erhvervsforsikringer, kan du ikke se dem. Du ser kun dine private forsikringer på Min Side.

Hvorfor kan jeg ikke se mine forsikringer på app’en

Bruger du vores app, kan du i øjeblikket ikke se dine forsikringer, fordi vi fornyr og forenkler teknologien.

Vi vil rigtig gerne have en app, der fungerer bedst tænkeligt, uanset hvilken mobiltelefon du bruger.

Derfor har vi for en periode valgt at fjerne adgangen til dine forsikringsoplysninger. Du kan fortsat få adgang til dine forsikringer via vores website.

Nu arbejder vi på at finde gode mobile løsninger til vores medlemmer i fremtiden.

Hvorfor stiger prisen med 1,97 % på mine forsikringer i 2019?

Prisen på din forsikring følger den generelle prisudvikling. Derfor regulerer vi hvert år din pris op efter et indeks fastsat af Danmarks Statistik. I år er stigningen på 1,97 %.

På Min Side viser vi den pris, du betalte sidste gang, vi fornyede din forsikring.

Kan jeg selv ændre mine forsikringer?

Ja, der er flere ting, du selv kan ændre via Min Side. Klik på din forsikring og på Ændre/beregn police i menuen til venstre.

Her kan du foretage dine ændringer og se den nye pris. Hvis du bekræfter ændringerne på knappen ”Videre”, vil du i løbet af få dage modtage en ny police i dit medlemsarkiv på Min Side.

Kan jeg skifte betalingstermin?

Du kan skifte betalingstermin på Min Side. Klik på din forsikring og på Ændre/beregn police i menuen til venstre.

I boksen Betalingsforhold vælger du den betalingstermin, du ønsker. Bekræft din ændring på knappen Videre. Du vil i løbet af få dage modtage en ny police i dit medlemsarkiv på Min Side.

MainLayout.Basket [ ]