Tilfredshed i top

For femte år i træk opnår Lærerstandens Brandforsikring flot vurdering i uafhængig undersøgelse af tilfredsheden blandt de danske forsikringskunder.

EPSI Danmark har netop offentliggjort den årlige måling, der hvert år tager temperaturen på kundetilfredsheden i forsikringsbranchen.

Med en score på 84,2 ligger Lærerstandens Brandforsikring på en 2. plads i årets måling af kundetilfredshed.

Det er over gennemsnittet for branchen, der ligger på 77,2 point på skalaen, der går fra 1-100.

Ser man på ranglisten over forsikringsselskaberne generobrer Lærerstandens Brandforsikring i år 2. pladsen på tilfredshed og beholder 1. pladsen på loyalitet, der er de to vigtigste punkter i undersøgelsen.

”Som medlemsejet forsikringsfællesskab er vi alene sat i verden for at passe på vores medlemmer og hjælpe dem. Derfor er vi enormt taknemmelige for resultatet af undersøgelsen. Høj kundetilfredshed og loyalitet ikke er noget, vi tager for givet, men hele tiden arbejder for at gøre os fortjent til. Vores fokus er og vil altid være at skabe den højest mulige tilfredshed blandt vores medlemmer,” lyder det fra administrerende direktør Anne Mette Toftegaard.

Målingen er foretaget blandt 3351 danskere, der har fået målt deres syn på danske forsikringsfællesskaber på områder som image, produktkvalitet, service og værdi for pengene.

Om EPSI

EPSI Rating Danmark er en del af EPSI Rating-Group, der udfører uafhængige og regelmæssige målinger af kundetilfredshed i forskellige brancher i de nordiske lande og i flere andre europæiske lande.

I EPSI måles og analyseres en række aspekter af kunderelationer til aktører i samfundet. Undersøgelsen er udført ved hjælp af en statistisk model, der muliggør analysen af årsagerne til kundernes vurdering, og den tillid kunderne føler. Som baggrund måles image, forventninger, produktkvalitet, service og værdi for pengene.

Læs om vores forsikringer

November 2019

MainLayout.Basket [ ]