Oplever du problemer? Find svar på typiske udfordringer nedenfor

 

Jeg kan ikke logge på Min Side - står forsikringerne i mit navn?

Står dine forsikringer ikke i dit navn, men fx i din samlevers navn, har du ikke adgang til Min Side.

Du kan få adgang til Min Side, når din samlever har givet dig en fuldmagt. I opretter en fuldmagt på ”Min Side” under punktet ”Mine fuldmagter”. Husk, at have cpr-nummer og e-mailadresse klar på den person, der skal have fuldmagten.

Log på Min Side

Jeg kan ikke se fælles forsikringer - skal jeg have en fuldmagt?

Du har kun adgang til at se de forsikringer, som står i dit navn - også selv om du og din ægtefælle/samlever har fælles forsikringer.

Skal du have adgang til at se fælles forsikringer, kan din samlever give dig en fuldmagt. I opretter en fuldmagt på ”Min Side” under punktet ”Mine fuldmagter”. Husk, at have cpr-nummer og e-mailadresse klar på den, der skal have fuldmagten.

Log på Min Side

Jeg får teknisk fejl - bruger jeg den rigtige browser?

Får du en teknisk fejl, når du forsøger at logge på Min Side, er det en god ide at prøve at skifte browser.

Bruger du Internet Explorer, anbefaler vi, at du vælger en anden browser af sikkerhedsmæssige årsager, da Internet Explorer ikke længere bliver opdateret og ikke understøtter Min Side.

Vi anbefaler, at du bruger den indfødte browser til din PC/Mac. Derfor anbefaler vi, at du kører Google Chrome, Firefox eller Edge på en PC og Safari på en Mac.  Hvis du bruger en browser, som ikke understøtter Min Side, kan siden se forkert ud og mangle indhold.

Ring og få hjælp

Har du stadig problemer problemer med at logge på Min Side, kan du ringe til vores it-hjælp på 70 25 50 55. De har åbent alle dage hele døgnet. 

 

Jeg kan ikke logge på med NemID